In Roemenie - Reisverslag uit Sovata, Roemenië van Caroline Kruijf - WaarBenJij.nu In Roemenie - Reisverslag uit Sovata, Roemenië van Caroline Kruijf - WaarBenJij.nu

In Roemenie

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

28 Oktober 2018 | Roemenië, Sovata

Eindelijk is het dan zover. De koffer is gepakt en ik laat mij begin van de middag wegbrengen naar Lopikerkapel en vandaar uit werden we met 2 auto's naar de luchthaven in Eindhoven gebracht. Na ruim 2 uur vliegen kwamen we aan op de luchthaven van Cluj. Toen nog 3 uur in de bus naar Sovata. Het was dus al laat in de avond dat we aankwamen. Nog even wat gedronken en toen naar bed.

De volgende dag, zondag hadden we prachtig weer, in de middag werd het zelfs 22 graden. Na wat administratie te hebben gedaan zijn we met zijn allen naar buiten gegaan voor een wandeling. We hebben de toren Belvedère beklommen, uh ik niet, ik heb hoogtevrees. Verder lekker door de bossen gelopen een kürtös kalacs met ijs en slagroom gegeten. Een hele maaltijd, maar wel lekker! Na op een terrasje nog een cappuccino gedronken te hebben, hebben we nog wat administratie gedaan. 'S avonds met elkaar naar de pizzeria geweest en nu weer terug in het huis spelletjes doen. En morgen gaat het echte werk beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 26 Okt. 2018
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 5142

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2018 - 14 November 2018

Mijn eerste reis als vrijwilliger

Landen bezocht: